Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Referenta ds. księgowych, kadr i administracji.

Hajnówka, dnia 15 marca 2021 r.

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Referenta ds. księgowych, kadr i administracji.

 

Miejsce pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce ul. Piłsudskiego 10A, 17-200 Hajnówka

Określenie stanowiska - Referent ds. księgowych, kadr i administracji

Wymiar etatu: pełny – od 1 kwietnia 2021 r.

 

I. Kandydat musi spełniać następujące wymagania (niezbędne):

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Wykształcenie wyższe.
  5. Znajomość przepisów prawnych z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, rachunkowości i finansów publicznych, znajomość zasad księgowości.
  6. Umiejętność obsługi komputera, znajomość programów: pakietu Open Office.

 

II. Wymagania dodatkowe:

  1. Wykształcenie wyższe ekonomiczne.
  2. Doświadczenie w pracy w księgowości.
  3. Doświadczenie w prowadzeniu spraw kadr i płac.
  4. Samodzielność, wysoki poziom kultury osobistej.
  5. Dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań, odporność na stres.
  6. Umiejętność pracy indywidualnej i w zespole.

 

III. Wskazanie zakresu zadań na stanowisku urzędniczym Referenta ds. księgowych, kadr i administracji:

1) Prowadzenie komputerowej księgowości syntetycznej i analitycznej zgodnie z ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, w zakresie:

  1. a) dochodów i przychodów budżetowych,
  2. b) wydatków i rozchodów budżetowych,

2)  Obsługa systemów księgowych;

3)  Kompletowanie dokumentów księgowych i ich należyte przechowywanie;

4)  Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym;

5)  Wprowadzanie przelewów;

6)  Sporządzenie wewnętrznych dokumentów: polecenie księgowania PK,

7)  Sporządzenie rocznych wydruków urządzeń księgowych w celach archiwizacyjnych;

8)  Prowadzenie akt osobowych i spraw kadrowych, w tym spraw okresowej oceny pracowników Centrum,

9)   Sporządzanie list płac;

10) Obsługa Płatnika;

11) Naliczanie i przekazywanie do ZUS należnych składek zgodnie z przepisami ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych;

12)  Naliczanie i przekazywanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych;

13)  Sporządzenie wszelkich sprawozdań dotyczących wypłat wynagrodzeń – sprawozdania GUS i PFRON, rozliczenia podatku;

14)  Sporządzenie zaświadczeń o dochodach pracowników;

15)  Sporządzenie zaświadczeń Rp-7 dla celów emerytalnych i rentowych;

16)  Wykonywanie innych zadań zleconych przez głównego księgowego.

IV. Warunki pracy na stanowisku:

  • miejsce pracy zlokalizowane w siedzibie PCPR w Hajnówce,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat,
  • stanowisko pracy jest związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • praca wymagająca bezpośredniego kontaktu z pracownikami,
  • większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej,
  • częstotliwość wyjazdów służbowych sporadyczna.

V. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej i list motywacyjny.
  2. Wypełniony kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie wskazane w ogłoszeniu.
  4. Kopie świadectw pracy.
  5. Kopie zaświadczeń o ukończonych szkoleniach i kursach.
  6. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. Oświadczenie kandydata zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji – zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922 ze zm.), oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282 ze zm).
  8. Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  9. Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych tj. Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce, w celu wzięcia udziału w ogłoszonym naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.”

VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie, osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w lutym 2021 r. był wyższy niż 6%.

VII. Termin składania dokumentów:

Osoby zainteresowane, prosimy o przesłanie kompletu dokumentów na adres: Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, 17-200 Hajnówka  ul. Piłsudskiego 10A lub dostarczenie do PCPR, od poniedziałku do piątku w godz. 800-1500, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Referenta ds. księgowych, kard i administracji” w terminie do 25 marca 2021 r., do godziny 1530.

VIII. Dodatkowe informacje:

  1. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 856825983;
  2. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane; w przypadku przesłania oferty za pośrednictwem poczty, decyduje data wpływu do PCPR w Hajnówce.
  3. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i zastosowanych technikach naboru.
  4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Hajnówce oraz tablicy informacyjnej.
  5. Dokumenty aplikacyjne osób niespełniających wymogów formalnych mogą być odbierane osobiście przez te osoby do dwóch tygodni od dnia ogłoszenia wyników o naborze, a w przypadku ich nieodebrania w tym terminie dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.

 

Jolanta Prusinowska

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce

 Załączniki:

  1. Kwestionariusz osobowy
  2. Klauzula

 

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Hajnowskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Jolanta Prusinowska Dyrektor PCPR w Hajnówce

Data wytworzenia: 2021-03-15

Wprowadzający: Katarzyna Miszczuk

Data modyfikacji: 2021-03-15

Opublikował: Katarzyna Miszczuk

Data publikacji: 2021-03-15