Komunikat dla klientów Powiatowego Urzędu Pracy

WAŻNE !

 

KOMUNIKAT DLA KLIENTÓW

POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W HAJNÓWCE

 

Szanowni Państwo,

Powiatowy Urząd Pracy w Hajnówce czasowo zmienia model swojego funkcjonowania.

 

Od dnia 26 marca 2020 r. w związku ze zmianą rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii oraz wprowadzeniem dalszych ograniczeń, a także troską o zdrowie i bezpieczeństwo osób bezrobotnych, pracodawców oraz pracowników urzędu pracy, zawieszona zostaje bezpośrednia obsługa klientów.

Oznacza to, że do odwołania, siedziba PUP w Hajnówce będzie zamknięta, a do siedziby urzędu wpuszczani będą wyłącznie pracownicy PUP.

Sytuacja ta nie oznacza, że pracownicy urzędu przerwą pracę. Na bieżąco będą rozpatrywane wszystkie sprawy, pisma i zgłoszenia przesyłane do PUP za pośrednictwem internetowych formularzy, poczty tradycyjnej oraz elektronicznej, a także telefonicznie.

Dodatkowo przy głównym wejściu do siedziby urzędu przy ul. Piłsudskiego 10A w Hajnówce została umieszczona skrzynka wrzutowa na korespondencję.

Odpowiedzi na otrzymane zapytania oraz wydane decyzje administracyjne przesyłane będą elektronicznie lub tradycyjną pocztą.

 

Wszystkie komunikaty o bieżącej działalności urzędu, w tym informacja o wznowieniu bezpośredniej obsługi klientów są i będą publikowane na stronie głównej urzędu – hajnowka.praca.gov.pl.

             

Hajnówka, 2020.03.25

                                                              Z poważaniem

 

     Dyrektor

Powiatowego Urzędu Pracy

      w Hajnówce

 

                                                                                                         Marek Roszczenko

 

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Hajnowskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Dyrektror PUP Marek Roszczenko

Data wytworzenia: 2020-03-26

Wprowadzający: Katarzyna Miszczuk

Data modyfikacji: 2020-03-26

Opublikował: Katarzyna Miszczuk

Data publikacji: 2020-03-26