Przetarg na dostawę sprzętu komputerowego przenośnego typu notebook dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Hajnówce

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ)

 

na dostawę sprzętu komputerowego przenośnego typu notebook dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Hajnówce

 

 

  1. Nazwa i adres zamawiającego:

  2. Starostwo Powiatowe w Hajnówce,

ul. Aleksego Zina 1,

17-200 Hajnówka

tel. 85 682 27 18

fax 85 682 42 20

 

  1. Tryb udzielenia zamówienia:

  2. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 ze zm.), zwanej w dalszej części SIWZ „PZP”

  3. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.

  4. Postępowanie toczy się przed powołaną do przygotowania i prowadzenia niniejszego postępowania komisją przetargową.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

  2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Hajnówce:

 

1. KOMPUTER PRZENOŚNY NOTEBOOK - 17 szt., patrz załącznik nr 1

CPV 30213300-8

 

  1. Opis części zamówienia:

  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  1. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych wraz z opisem minimalnych warunków, jakim muszą one odpowiadać:

  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

  1. Termin wykonania zamówienia:

  2. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony na koszt Wykonawcy do Zamawiającego w terminie do 30 listopada 2007r.

  3. Adres do którego Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia: zgodnie z zamówieniem lub umową.

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

  2. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ.

  3. Wykonawca musi udzielić co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia.

  4. Wykonawca musi zapewnić serwis gwarancyjny w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia. Usługi świadczone w ramach serwisu gwarancyjnego są bezpłatne.

  5. Wykonawca w razie awarii urządzenia w okresie gwarancyjnym musi zapewnić na czas naprawy urządzenie zastępcze.

  6. Wykonawca musi zapewnić serwis pogwarancyjny. Usługi w ramach serwisu pogwarancyjnego świadczone są na koszt Zamawiającego.

  7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP.

  8. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 0 - 1, tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę.

  1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

  2. Oświadczenie na wzorze formularza oferty, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 PZP (załącznik nr 3)

  3. Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu potwierdzająca zgodność z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ.

  4. Deklaracja zgodności z CE na oferowany sprzęt.

  5. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną wykluczeni z niniejszego postępowania.

  1. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:

  2. Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się drogą pisemną, faxem lub drogą elektroniczną z tym, że oferta wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami musi zostać złożona w oryginale w formie pisemnej przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert.

  3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują jakiekolwiek dokumenty lub informacje faxem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

  1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są pod względem:

  • specyfikacji zamawianego sprzętu:

p. Piotr Iwaniuk, ul. Aleksego Zina 1, pok. 23, 17-200 Hajnówka, tel. 85 682 45 77, fax: 85 682 42 20, e-mail: it@powiat.hajnowka.pl

 

  • w zakresie formalnym:

p. Adam Panfiluk, ul. Aleksego Zina 1, pok. 22, 17-200 Hajnówka, te. 85 682 33 71, fax: 85 682 42 20, e mail: przetargi@powiat.hajnowka.pl

 

  1. Wymagania dotyczące wadium:

Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.

  1. Termin związania ofertą:

  2. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.

  3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert

  1. Opis sposobu przygotowania ofert:

  2. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia.

  3. Oferta winna być sporządzona wedle wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ.

  4. Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

  1. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

  2. Oferty należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Hajnówce, ul. Aleksego Zina 1, pok. 19, 17-200 Hajnówka w terminie do dnia 19 listopada 2007 do godz. 11:00

  3. Wykonawca winien umieścić ofertę w kopercie zaadresowanej do Zamawiającego, na adres podany w pkt 1.1 SIWZ oraz opatrzyć ją następującymi oznaczeniami:

  4. „Oferta nr OA.342/06/07 na dostawę sprzętu komputerowego do Starostwa Powiatowego w Hajnówce — nie otwierać przed dniem 19.11.2007r., godz: 11:30 .” i swoją pieczęcią adresową.

  5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.11.2007 r. o godz. 11:30 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Hajnówce, ul. Aleksego Zina 1, pok. 22, 17-200 Hajnówka

  1. Sposób obliczania ceny:

  2. Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny (netto i brutto) danej części zamówienia wyrażonej cyfrowo i słownie oraz cen jednostkowych poszczególnych elementów.

  3. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia.

  1. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą:

  2. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będą dokonywane w PLN.

  1. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty z podaniem ich znaczenia i sposobu oceny ofert:

  2. Kryterium „Cena — 100%”:

Oferta z najniższą ceną spełniająca wymagania określone w niniejszej specyfikacji i ustawie PZP zostanie uznana za najkorzystniejszą.

Oferty oceniane będą dla każdej części osobno.

 

  1. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:

  2. O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia publicznego, podając nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz jej cenę.

  3. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.

  1. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Zamawiający nie przewiduje zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

 

  1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego:

Wykonawca, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą będzie zobowiązany do zawarcia umowy z uwzględnieniem następujących istotnych warunków:

  • płatność za zrealizowany przedmiot zamówienia nastąpi przelewem na konto bankowe Wykonawcy, w ciągu 21 dni od daty podpisania protokołu odbioru przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego,

  • za niewykonane lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zastrzega prawo do dochodzenia kar umownych:

  1. w razie jakichkolwiek opóźnień w dostawie, z wyłączeniem przypadków spowodowanych działaniem siły wyższej lub winą Zamawiającego, Zamawiający upoważniony jest do naliczania kar umownych w wysokości 0,1% wartości zamówienia za każdy dzień zwłoki, jednak nie więcej niż 10% wartości zamówienia.

  2. za odstąpienie od umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego w wysokości 3% wartości niewykonanego zakresu umowy,

  3. za zwłokę w usunięciu wad przedmiotu zamówienia ujawnionych w okresie gwarancji w wysokości 0,3% wartości przedmiotu umowy za każdy dzień zwłoki liczonej od dnia wyznaczonego na ich usunięcie.

  1. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania:

  2. Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść pisemny protest do Zamawiającego.

  3. Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

  4. Protest dotyczący postanowień SIWZ wnosi się nie później niż 3 dni przed upływem terminu składania ofert.

  5. Od oddalenia lub odrzucenia protestu przysługuje odwołanie.

  6. Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu do rozstrzygnięcia protestu, jednocześnie informując o wniesieniu odwołania zamawiającego.

  1. Do spraw nie uregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

KONIEC SIWZ

Załączniki:

1. specyfikacja techniczna przedmiotu

2. wzór formularza oferty;

3. wzór umowy

Metryka strony

Udostępniający: Adam Panfiluk - Wydział Organizacyjno - Administracyjny Starostwa Powiatowego w Hajnówce

Wytwarzający/odpowiadający: Halina Chwojko

Wprowadzający: Halina Chwojko

Data wprowadzenia: 2007-11-09

Data modyfikacji: 2007-11-09

Opublikował: Halina Chwojko

Data publikacji: 2007-11-09