Wykonanie podziałów nieruchomości zajętych pod drogę powiatową nr 1774B na odcinku: granica powiatu (Miedwieżyki) – droga krajowa nr 66

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Numer sprawy: ZDP.DT-343 / 7 / 08

Rodzaj zamówienia: usługi

 

  1. Nazwa i adres zamawiającego:

Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce

ul. Bielska 41, 17 – 200 Hajnówka

tel. : (0-85) 683-20-01, fax : (0-85) 683-27-51

e-mail: zdp@powiat.hajnowka.pl

  1. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości do 206.000 euro prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.

  1. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest SIWZ:

www.powiat.hajnowka.pl

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakres zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych

  1. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według CPV (Wspólny Słownik Zamówień):

74.27.40.00-0 - usługi sporządzania map

  1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia publicznego na „Wykonanie podziałów nieruchomości zajętych pod drogę powiatową nr 1774B na odcinku: granica powiatu (Miedwieżyki) – droga krajowa nr 66”.

  2. Zakres przedmiotu zamówienia:

Nieruchomości przeznaczone do podziału położone są w Powiecie Hajnowskim, Gminie Czeremcha w obrębie Czeremcha – Wieś. Nieruchomości w ilości 30 sztuk należy dzielić w oparciu o opracowaną koncepcję..

  1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej

  1. Informacje o możliwości składania oferty wariantowej.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej

  1. Termin wykonania zamówienia:

Przedmiot zamówienia należy wykonać i dostarczyć w terminie do dnia 1 grudnia 2008 roku.

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

        1. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych

        2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności (są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzoną działalnością tożsamą z niniejszym zamówieniem przez okres nie krótszy niż jeden rok);

        3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych;

  2. Informacje na temat wadium.

Nie jest wymagane.

  1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

Cena – 100%

  1. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.

Termin składania ofert upływa dnia 16 kwietnia 2008 roku o godz. 9.55

Otwarcie ofert nastąpi dnia 16 kwietnia 2008 roku o godz. 10.00

  1. Termin związania ofertą:

Termin związania ofertą 30 dni.

  1. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.

Nie dotyczy.

  1. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.

Nie dotyczy.

  1. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

Nie przewiduje się.

 

Hajnówka, dn. 8-04-2008 r.

Kierownik Zarządu Dróg

Powiatowych w Hajnówce

 

Tadeusz Stankiewicz

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Tadeusz Stankiewicz -Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce

Wytwarzający/odpowiadający: Halina Chwojko

Data wytworzenia: 2008-04-08

Wprowadzający: Halina Chwojko

Data wprowadzenia: 2008-04-08

Data modyfikacji: 2008-04-08

Opublikował: Halina Chwojko

Data publikacji: 2008-04-08