umowa do SIWZ

Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Programu Sąsiedztwa Polska-Białoruś-Ukraina
INTERREG IIIA/Tacis CBC 2004-2006
 

 
U M O W A

 
zawarta w dniu ………..2007 roku w Hajnówce pomiędzy
Starostwem Powiatowym w Hajnówce (zwanym dalej „Zamawiającym”)
ul. Aleksego Zina 1
NIP 543-18-25-742
REGON 050667461
reprezentowanym przez :
Włodzimierza Pietroczuka - Starostę Hajnowskiego
a
 
..................................................................................... (zwanym dalej „Wykonawcą”)
………………………………………………………...
NIP ……………………………………………………
REGON ………………………………………………
reprezentowaną przez :
………………………………………………………...

o następującej treści :

§ 1
 
1. Umowa zostaje zawarta na podstawie przetargu przeprowadzonego w dniu …….…. 2007 r. w siedzibie Zamawiającego.
2. Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia, w skład którego wchodzą:
Przedmiot zamówienia nr 1 – wykonanie, transport i montaż obiektów systemu informacji wizualnej szlaku rowerowego wraz z zamocowaniem na tablicach wkładów dostarczonych przez Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia nr 2 – wykonanie, transport i montaż obiektów małej infrastruktury turystycznej szlaku rowerowego.
 
§ 2
  1. Wykonanie nastąpi:
Przedmiot zamówienia nr 1 – wykonanie, transport i montaż obiektów systemu informacji wizualnej szlaku rowerowego wraz z zamocowaniem na tablicach wkładów dostarczonych przez Zamawiającego – do dnia 31 lipca 2007 r.
Przedmiot zamówienia nr 2 – wykonanie, transport i montaż obiektów małej infrastruktury turystycznej szlaku rowerowego – do dnia 30 września 2007r.
  1. W przypadku opóźnienia w wykonaniu przedmiotu umowy Wykonawca zamówienia zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,5% wartości przedmiotu umowy za każdy dzień zwłoki.
  1. Wykonawca zobowiązuje się do złożenia weksla in blanco jako zabezpieczenie należytego wykonania umowy.

 
§ 3
 
1. Przyjmującemu zamówienie będzie przysługiwało:
wynagrodzenie w wysokości …………………..………. zł brutto (słownie zł: ……………………………………………………….…………..) za wykonanie przedmiotu zamówienia nr 1,
wynagrodzenie w wysokości ………….………………. zł brutto (słownie zł: ……………………………………………………….…………..) za wykonanie przedmiotu zamówienia nr 2
płatne ze środków budżetowych z rachunku Zamawiającego nr 37 1060 0076 0000 4111 7000 0794 w terminie …………..dni od daty doręczenia faktury VAT Zamawiającemu na konto Wykonawcy ………………………………………...
2. Warunkiem płatności wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia nr 1 i nr 2 jest przedłożenie przez Wykonawcę faktur za ich wykonanie w terminach określonych w § 2 pkt 1. niniejszej umowy.
 
§ 4
  1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres: 2 lat.
  2. Okres gwarancji liczony jest od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru, a w przypadku usuwania wad ujawnionych podczas odbioru, po podpisaniu protokołu ich usunięcia.
§ 5
 
W sprawach nie unormowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego i ustawy Prawo zamówień publicznych.

§ 6
 
Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach po 1 dla każdej ze stron.
 
§ 7
 
Postanowienia niniejszej umowy wchodzą w życie z dniem podpisania.

 
Zamawiający Wykonawca

 

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Hajnowskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Halina Chwojko

Wprowadzający: Halina Chwojko

Data wprowadzenia: 2007-06-01

Data modyfikacji: 2007-06-01

Opublikował: Halina Chwojko

Data publikacji: 2007-06-01