Raporty o stanie zapewniania dostępności podmiotów publicznych

Na podstawie Art.11.1. Ustawy z dnia 19 lipca 2019r.o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2020, poz. 1696) „podmiot publiczny przekazuje co 4lata, najpóźniej do dnia 31 marca danego roku, raport ostanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami wdanym podmiocie, i publikuje go na swojej stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej, a jeżeli nie ma strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej –na swojej stronie internetowej”.

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego - wygenerowany z portalu sprawozdawczego

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

  • Portal sprawozdawczy GUS portal.stat.gov.pl
  • Urząd Statystyczny ul. St. Leszczyńskiego 48 20-068 Lublin
  • Stan w dniu 01.01.2021 r.
  • Termin przekazania: do 31.03.2021 r.
  • Obowiązek przekazania danych wynika z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2019 poz. 1696, z późn. zm.).
  • Numer identyfikacyjny REGON: 05066746100000

Nazwa i adres podmiotu publicznego: Starostwo Powiatowe w Hajnówce, ul. A.Zina 1,17-200 Hajnówka

Dane kontaktowe

  • E-mail sekretariatu podmiotu: sekretariat@powiat.hajnowka.pl
  • E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz: wpietruczuk@powiat.hajnowka.pl
  • Telefon kontaktowy: 856823047
  • Data: 2021-03-22
  • Miejscowość: Hajnówka
  • Lokalizacja siedziby podmiotu: Województwo Podlaskie, Powiat hajnowski, Gmina Hajnówka (gmina miejska)

Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do: ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego

Dział 1: dostępność architektoniczna

  1. Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów: 1
  2. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne? Tak
  3. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych? Tak
  4. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy? Nie
  5. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa asystującego? Tak
  6. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób? Tak
  7. Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej Proszę zamieścić tu słowny opis dostępności architektonicznej, wykraczający poza informacje ujęte powyżej - opis ten będzie stanowić część raportu, który są Państwo zobowiązani opublikować na swojej stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej, a w przypadku braku strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej - na swojej stronie internetowej: Nie dotyczy

Dział 2. Dostępność cyfrowa

Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2019 poz. 848), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy UzD.
1.    Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot posiada deklarację dostępności:

  • Liczba stron:2
  • Liczba aplikacji: 0

2.    Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności:

  • 001: http://bip.st.hajnowka.wrotapodlasia.pl/index.php, status: częściowo zgodna, data sporządzenia: 22.03.2021
  • 002: http://powiat.hajnowka.pl/, status: częściowo zgodna, data sporządzenia: 22.03.2021

3.    Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności: 0
4. Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej: Nie dotyczy

Dział 3. Dostępność komunikacyjno – informacyjna

1.    Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?

  1. Kontakt telefoniczny: tak
  2. Kontakt korespondencyjny: tak
  3. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych: nie
  4. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych: nie
  5. Przesyłanie faksów: tak
  6. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie Online): Nie
  7. Pomoc tłumacza języka migowego - kontakt osobisty: Nie
  8. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty): Nie

2.    Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth? Nie
Liczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych: 2

3.    Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:

  1. tekstu odczytywalnego maszynowo? Tak
  2. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo? Nie
  3. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)? Tak

4.    Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym - tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. - na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku? Nie

Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym

  1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby? Nie
  2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii? Nie
  3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu? Nie
  4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej?  Nie

2. Pozostałe raporty


Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Hajnowskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Katarzyna Miszczuk, Administrator BIP

Data wytworzenia: 2021-03-31

Wprowadzający: Katarzyna Miszczuk

Data modyfikacji: 2022-04-26

Opublikował: Katarzyna Miszczuk

Data publikacji: 2021-03-31