Informacja z 2007 r.
Informacja
o sposobie załatwienia i problematyce skarg i wniosków wniesionych do Starostwa Powiatowego w Hajnówce
w okresie od dnia 1 stycznia 2007r. do dnia 31 grudnia 2007r.
W okresie sprawozdawczym od dnia 1 stycznia 2007r. do dnia 31 grudnia 2007r. na stanowisku ds. kontroli, audytu, skarg i wniosków dokonano rozpatrzenia:
- 4 skarg w rozumieniu Kpa,
- 1 skargi przekazanej przez Wojewodę Podlaskiego według właściwości, w celu udzielenia wyjaśnień i nadania sprawie biegu,
Przedmiotem 4 rozpatrywanych skarg były sprawy prowadzone przez Wydział Geodezji Nieruchomości i Katastru oraz 1 skarga na działalność kierownika jednostki organizacyjnej Powiatu Hajnowskiego.
Skarga na działalność kierownika jednostki organizacyjnej Starostwa Powiatowego w Hajnówce, po przeprowadzeniu wstępnej analizy na stanowisku ds. kontroli, audytu, skarg i wniosków została przekazana Przewodniczącemu Rady Powiatu Hajnowskiego zgodnie z uchwałą Nr XIX/11/04 Rady Powiatu Hajnowskiego z dnia 30 września 2004r. w sprawie przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg obywateli po rozpoznaniu została uznana za bezzasadną.
Zarzuty podnoszone w pozostałych skargach, a mianowicie: niewłaściwości w rejestrze ewidencji gruntów, naniesienia zmian dot. granicy budynku, czy wyjaśnienia dokonanej zmiany klasyfikacji gruntów w wyniku przeprowadzonego postępowania wyjaśniającego uznane zostały za bezzasadne.
Analiza skarg i wniosków wpływających do Starostwa Powiatowego w Hajnówce w 2007 roku wykazała, iż wnoszone przez Klientów skargi i wnioski nie dotyczyły jakości wydanych produktów.
Odpowiedzi udzielane przez Starostę Hajnowskiego w związku ze złożonymi skargami i wnioskami były udzielane w terminie, zgodnie z przepisami prawa i obowiązującą procedurą systemu zarządzania jakością ISO dotyczącą rozpatrywania skarg..
Hajnówka, dnia 31 grudnia 2007r.
sporz.:
Danuta Rola
starszy specjalista
ds. kontroli, audytu, skarg i wniosków.
Metryka strony