Oferta pracy na stanowisku SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA I BUDOWY DRÓG I MOSTÓW z dnia 2008-10-29

  ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W HAJNÓWCE

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA I BUDOWY DRÓG I MOSTÓW

(nazwa stanowiska pracy)

 

1. Wymagania niezbędne:

a)     wykształcenie wyższe lub średnie techniczne o profilu drogowym lub  pokrewnym, wyższe ochrona środowiska

 

2. Wymagania dodatkowe:

a)        uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub ogólnobudowlanej,

b)        umiejętność pracy w zespole i komunikatywność,

c)        praktyczna znajomość ustawy o drogach publicznych, prawa budowlanego, administracyjnego, prawa zamówień publicznych, 

d)        doświadczenie zawodowe minimum 2 lata – praca w drogownictwie lub w zawodach pokrewnych

e)        znajomość pracy na komputerze,   

f)        prawo jazdy kategorii B.

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a)     prowadzenie i rozliczanie inwestycji drogowych,

b)     prowadzenie ewidencji dróg i obiektów mostowych,

c)     przygotowywanie materiałów przetargowych,

d)     przeprowadzanie okresowych pomiarów ruchu drogowego,

e)     współpraca ze starostwem powiatowym oraz z jednostkami samorządu terytorialnego,

f)     przygotowywanie wniosków na inwestycje drogowe współfinansowane ze  środków Unii Europejskiej.

Wymagane dokumenty:

a)     list motywacyjny,

b)     życiorys – curriculum vitae,

c)     dokumenty potwierdzające wykształcenie (dyplom ukończenia studiów

        lub świadectwo ukończenia szkoły średniej),

d)     kwestionariusz osobowy,

e)     inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i

        umiejętnościach.

         Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce, 17-200 Hajnówka, ul. Bielska 41 w terminie do dnia 13 listopada 2008 r. (nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP).

         Aplikacje, które wpłyną do Zarządu Dróg Powiatowych po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

         Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.pl) oraz na tablicy informacyjnej w budynku administracyjnym Zarządu Dróg Powiatowych przy ul. Bielskiej 41 w Hajnówce.

         Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2002r.Nr 101,poz.926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz.U z 2001r. Nr 142,poz.1593 z późn.zm.)”

 

Hajnówka, dn. 29-10-2008 r.

 

                                                                                              Kierownik

Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce

                                                                                     Tadeusz Stankiewicz

 

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Hajnówce

Wytwarzający/odpowiadający: * informatyk

Wprowadzający: * informatyk

Data wprowadzenia: 2012-01-05

Data modyfikacji: 2012-01-05

Opublikował: * informatyk

Data publikacji: 2012-01-05