Wniosek OA.1431.12.2023

Wniosek z 25.01.2023

Na podstawie art. 2 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (j. t. Dz. U. z 2016 r. poz. 1764 ze zm.) proszę o udostępnienie informacji w następującym zakresie: zaplanowanego budżetu gminy na rok 2023

Jednocześnie, na podstawie art. 14 ust. 1 powołanej ustawy, wnoszę o udostępnienie mi powyższych informacji w następujący sposób:

  1. Jakie inwestycje zostały zaplanowane na rok 2023r. na terenie gminy w placówkach oświatowych oraz na obszarze gminy?

Proszę o podanie szczegółowych informacji, zbliżonych terminów ich realizacji oraz ustalonych kwot przeznaczonych na te działania.

Proszę o wskazanie w jaki sposób gmina będzie realizowała zamówienia (przetarg , zapytanie ofertowe, rozeznanie cenowe, zakupy z wolnej ręki).

Czy są wytypowane osoby zajmujące się poszczególnymi inwestycjami, u których można zasięgnąć informacji. Jeżeli tak proszę o podanie danych kontaktowych.

2. Jakie wydatki mają zaplanowane placówki oświatowe podlegające gminie zgłoszone do tegorocznego budżetu. Proszę o wskazanie kiedy planowo mają być zrealizowane i jakie kwoty są na nie przeznaczone.

3. Czy w roku 2023 przewidziane jest utworzenie nowych placówek oświatowych?

Jeżeli tak to dla jakiej kategorii wiekowej dzieci czy młodzieży jest ona przeznaczona?

Jeżeli tak to dla jakiej ilości dzieci będzie przeznaczona?

Jeżeli tak to w jaki sposób sfinansowana zostanie budowa, przebudowa , remont i zakup asortymentu takiej placówki?

Jeżeli tak to czy powstała placówka jest\będzie placówką prywatną czy publiczną?

Jeżeli tak to pod j akim adresem będzie się znajdowała?

Jeżeli tak to kto będzie zarządzał tą placówką? Proszę o podanie danych kontaktowych jeżeli są znane.

4. Czy gmina w imieniu placówek oświatowych złożyła wnioski o dofinansowanie z projektów rządowych. Jeżeli tak to jakie są to projekty i kiedy będzie ich realizacja ?

5. Czy gmina w imieniu placówek oświatowych złożyła wniosek o dofinansowanie z projektów unijnych? Jeżeli tak to jakie są to projekty i na jakim etapie jest wniosek (w przypadku projektów unijnych gdzie jest już podpisana umowa proszę o informację na kiedy zaplanowana jest realizacja)?

6. Czy planowane jest zagospodarowanie świetlic wiejskich , parków , osiedli w urządzenia małej architektury tj. : placezabaw , siłownie plenerowe? Jeżeli tak proszę o informację czy są to środki własne gminy, projekty rządowe lub unijne Kiedy przewidziana jest realizacja? Czy są osoby wytypowane do udzielenia informacji o poszczególnych realizacjach. Proszę o podanie danych kontaktowych.

Odpowiedź z dnia 03.02.2023:

Odpowiadając na wniosek z dnia 25 stycznia 2023 r. o udostępnienie informacji publicznej, na podstawie przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2022r. , poz. 902), informuję jak niżej:

Ad.1. a), b), c) – informacja nie znajduje się w posiadaniu powiatu

Ad.2. - informacja nie znajduje się w posiadaniu powiatu

Ad.3.  powiat hajnowski nie przewiduje utworzenia nowych placówek oświatowych

Ad.4.  informacja nie znajduje się w posiadaniu powiatu

Ad. 5  informacja nie znajduje się w posiadaniu powiatu

Ad. 6, a), b), c) – informacja nie znajduje się w posiadaniu powiatu.

            W celu uzyskania informacji na zapytania w obszarze, w którym powiat nie jest władny do udzielenia odpowiedzi proszę zwrócić się do poszczególnych gmin powiatu hajnowskiego.

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Hajnowskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Starosta Hajnowski Andrzej Skiepko

Data wytworzenia: 2023-05-19

Wprowadzający: Katarzyna Miszczuk

Data modyfikacji: 2023-05-19

Opublikował: Katarzyna Miszczuk

Data publikacji: 2023-05-19