Wniosek OA.1431.9.2023

Wniosek z dnia 19.01.2023:

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej

Na podstawie art. 2 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1764 z późn. zm.), zwracam się z prośbą o udostępnienie informacji w zakresie:

Zarządzania dokumentacją:

  1. Jakie systemy teleinformatyczne wykorzystywane są w jednostce do zarządzania dokumentacją?
  2. Jaki jest w jednostce podstawowy sposób dokumentowania przebiegu i załatwiania spraw urzędowych?

Korespondencję w sprawie niniejszego wniosku proszę kierować na skrzynkę ePUAP

Odpowiedź z dnia 26.01.2023:

W odpowiedzi na wniosek z dnia 19 stycznia 2023 r. (data wpływu 20.01.2023 r.) o udostępnienie informacji publicznej na podstawie art. 12 i 13 ustawy o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2022r., poz. 902) informuję, że Starostwo Powiatowe w Hajnówce:

  1. W chwili obecnej nie wykorzystujemy żadnego systemu teleinformatycznego, natomiast jesteśmy w trakcie wdrażania wersji testowej EZD PUW.
  2. Zgodnie z Zarządzeniem Nr 19/ 2015 z dnia 27 października 2015 r. podstawowym sposobem prowadzenia dokumentacji jest sposób papierowy.

W załączeniu kserokopia zarządzenia.

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Hajnowskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Starosta Hajnowski Andrzej Skiepko

Data wytworzenia: 2023-02-06

Wprowadzający: Katarzyna Miszczuk

Data modyfikacji: 2023-02-06

Opublikował: Katarzyna Miszczuk

Data publikacji: 2023-02-06