Zamówienie Nr DT.26.27.2021 z dnia 2021-11-10 - „Dostawa dwóch używanych samochodów ciężarowych wraz z osprzętem do zimowego utrzymania dróg”.

Tytuł „Dostawa dwóch używanych samochodów ciężarowych wraz z osprzętem do zimowego utrzymania dróg”.
Numer DT.26.27.2021
Data wydania 2021-11-10
Termin składania uwag do oferty 2021-11-19

Hajnówka 10.11.2021

Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce

17-200 Hajnówka, ul. Bielska 41

DT.26.27.2021

ZAPROSZENIE

Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce zaprasza Wykonawców do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego w sprawie zamówienia pn.

Dostawa dwóch używanych samochodów ciężarowych wraz z osprzętem do zimowego utrzymania dróg”.

 

WARUNKI ZAMÓWIENIA

1. Nazwa i adres Zamawiającego

Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce

ul. Bielska 41

17-200 Hajnówka

telefon kontaktowy: (85) 683 20 01

adres email: zdp@powiat.hajnowka.pl

2. Tryb udzielenia zamówienia

Prowadzone postępowanie oraz udzielenie zamówienia prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), właściwie dla zamówień poniżej wartości szacunkowej 130 000 złotych, zgodnie z art. 2 ust.1 pkt. 1 ww. ustawy.

3. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do tut. Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce, ul. Bielska 41, 17-200 Hajnówka, dwóch używanych samochodów ciężarowych. Oba pojazdy muszą być wyposażone w pługi odśnieżne oraz piaskarki.

Wymagane parametry samochodów:

  • samochód używany,
  • rok produkcji: nie starszy niż 2005 r
  • silnik DIESEL, min 140 kW (190KM)
  • max. przebieg do 100 tys. km,
  • 2 komplety kluczy,
  • koło zapasowe, apteczka, trójkąt ostrzegawczy,
  • wspomaganie kierownicy,
  • samochód zarejestrowany w Polsce,
  • bezwypadkowy,
  • piaskarka z taśmowym systemem podawania piaskosoli,
  • pług odśnieżny, nastawny (regulacja pozycji z kabiny kierowcy),
  • pojazd musi być sprawny technicznie, gotowy do podjęcia natychmiastowej pracy, posiadać aktualne badania techniczne oraz posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC,
  • pojazd winien stanowić prawo własności Wykonawcy
  • pojazd nie może stanowić przedmiotu zabezpieczenia, w tym w szczególności zabezpieczenia bankowego, ani być obciążony prawami na rzecz osób trzecich,
  • pojazd nie może być przedmiotem postępowania egzekucyjnego.

Wykonawca przy dostawie oprócz samochodów wraz z ich wyposażeniem o którym mowa wyżej, przekaże Zamawiającemu, 2 komplety kluczy, dowód rejestracyjny, kartę pojazdu (o ile została wydana) oraz inne dokumenty dotyczące przedmiotowych pojazdów

4. Termin wykonania zamówienia:

Nie później niż do 31.12.2021

5. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym,

3) posiadania środków finansowych na realizacje zamówienia.

6. Miejsce i termin składania ofert

Oferty należy złożyć:

- osobiście lub za pomocą poczty/kuriera, w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści, w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce, ul. Bielska 41, 17-200 Hajnówka, Kopertę należy opatrzyć nazwą oraz danymi Wykonawcy z dopiskiem: Oferta na dostawę dwóch używanych samochodów ciężarowych wraz z osprzętem do zimowego utrzymania dróg”

Lub

- elektronicznie – skan oferty wraz z załącznikami należy przesłać na adres zdp@powiat.hajnowka.pl.

Oferty należy złożyć do dnia 19 listopada 2021 r. do godz. 10.00. dokument muszą być podpisane  kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby do tego upoważnione.

Wiadomość email należy zatytułować:

„Oferta na dostawę dwóch używanych samochodów ciężarowych wraz z osprzętem do zimowego utrzymania dróg”

7. Oferta powinna zawierać:

  1. Wypełniony „Formularz ofertowy” – Załącznik Nr 1 do WZ
  2. Kopie dowodów rejestracyjnych pojazdów

8. Opis sposobu obliczenia ceny

  • Cena wskazana w formularzu ofertowym musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, do dwóch miejsc po przecinku, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje,
  • Cena podana w ofercie nie podlega zmianie. Powinna również obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego.
  • Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.

9. Opis kryteriów i sposobu oceny ofert

Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą:

            cena                                    -             waga 100 %

gdzie punkty wyliczane są wg następującego wzoru:

C0 = CMIN x 100 pkt

          CB

Gdzie:

C0 – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 100%

CMIN – najniższa zaproponowana cena wśród ofert nie podlegających odrzuceniu

CB – zaproponowana cena oferty badanej

Z Wykonawcą, który zostanie wybrano jako najkorzystniejszy tj. uzyska największą liczbę punków w prowadzonym postępowaniu, zostanie zawarta umowa.

10. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce, ul. Bielska 41, 17-200 Hajnówka;
  • inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Hajnówce jest Pani Magdalena Niesteruk zdp@powiat.hajnowka.pl, tel. 85 683 20 01;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

11. Integralną część niniejszych Warunków Zamówienia stanowią:

  1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1
  2. Wzór umowy – załącznik nr 2

Zaproszenie, Warunki Zamówienia oraz Formularz ofertowy dostępne są na stronie internetowej www.powiat.hajnowka.pl w zakładce „Przetargi” na 2021 r. oraz w Zarządzie Dróg Powiatowych w Hajnówce, ul. Bielska 41, 17-200 Hajnówka.

Sporządził:

Referent ds. utrzymania i budowy dróg i mostów

mgr Ireneusz Niczyporuk                                  

Zatwierdził:

Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce

Mikołaj Janowski

 

Hajnówka, dnia 10.11.2020

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Hajnowskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych Mikołaj Janowski

Data wytworzenia: 2021-11-10

Wprowadzający: Katarzyna Miszczuk

Data modyfikacji: 2021-11-10

Opublikował: Katarzyna Miszczuk

Data publikacji: 2021-11-10