Zamówienie Nr Nr OA.272.34.2020 z dnia 2020-10-07 - Zakup i dostawa 2 laptopów i niszczarki do pracy biurowej w ramach projektu „Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 RPO – II Edycja i 3.2.2 RPO – II Edycja.

Tytuł Zakup i dostawa 2 laptopów i niszczarki do pracy biurowej w ramach projektu „Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 RPO – II Edycja i 3.2.2 RPO – II Edycja.
Numer Nr OA.272.34.2020
Data wydania 2020-10-07
Termin składania uwag do oferty 2020-10-15

Hajnówka, 7.10.2020r.

 

 

OA.272.34.2020

 

 

ZAPROSZENIE

Zapraszam do złożenia oferty cenowej w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na:

                             Zakup i dostawa 2 laptopów i niszczarki do pracy biurowej    w ramach projektu „Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 RPO – II Edycja i 3.2.2 RPO – II Edycja.

Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień (j.t. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) właściwe dla zamówień o równowartości poniżej 30.000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 tejże ustawy.

W załączeniu przesyłam Warunki zamówienia.

 

 

                                                        Starosta Hajnowski

Andrzej Skiepko

 

 

Załącznik:

  • Warunki zamówienia

 

WARUNKI ZAMÓWIENIA

 

I. Nazwa i adres zamawiającego /pieczęć/:

Powiat Hajnowski
ul. Zina 1,17-200 Hajnówka

Tel.: (85) 682 27 18, faks: (85) 682 42 20

NIP:  6030017563, Nr REGON: 050658580

e-mail: starostwo@powiat.hajnowka.pl

www.powiat.hajnowka.pl

 

II. Przedmiot zamówienia.

               Przedmiotem zamówienia jest   Zakup i dostawa 2 laptopów i niszczarki do pracy biurowej    w ramach projektu „Kompleksowy system rozwijania kompetencji i umiejętności osób dorosłych zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki 3.2.1 RPO – II Edycja i 3.2.2 RPO – II Edycja.

         Projekt jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa III Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.2 Kształtowanie i rozwój kompetencji kadr regionu, Poddziałanie 3.2.1 Rozwój kompetencji językowych i TIK oraz wsparcie wybranych form kształcenia ustawicznego zgodnie z potrzebami regionalnej gospodarki, Poddziałanie 3.2.2. Pozaszkolne formy kształcenia dorosłych „Zintegrowany program rozwoju systemu kształcenia ustawicznego zorientowanego na jakość i potrzeby regionalnej gospodarki”

4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

- Laptopy

Minimalne parametry:

Procesor Intel Core i5-8265U (4 rdzenie, 8 wątków, 1.60-3.90 GHz, 6 MB cache)

Pamięć RAM 8 GB (SO-DIMM DDR4, 2666MHz)

Maksymalna obsługiwana ilość pamięci RAM minimum 32 GB

Liczba gniazd pamięci (ogółem / wolne) 2/1

Dysk SSD M.2 PCIe minimum 256 GB

Miejsce na dodatkowy wewnętrzny dysk SATA Możliwość montażu dysku SATA (elementy montażowe w zestawie - sanki)

Typ ekranu Matowy, LED, IPS

Przekątna ekranu 15,6"

Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080 (FullHD)

Karta graficzna Intel UHD Graphics 620

Pamięć karty graficznej Pamięć współdzielona

Dźwięk Wbudowane głośniki stereo

Wbudowany mikrofon

Kamera internetowa 1.0 Mpix

Łączność LAN 10/100 Mbps

Wi-Fi 5 (802.11 a/b/g/n/ac)

Moduł Bluetooth

Złącza

USB 3.1 Gen. 1 (USB 3.0) - 2 szt.

HDMI - 1 szt.

Czytnik kart pamięci - 1 szt.

USB 2.0 - 1 szt.

RJ-45 (LAN) - 1 szt.

Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt.

DC-in (wejście zasilania) - 1 szt.

Pojemność baterii 3-komorowa, 3500 mAh

Kolor dominujący Niebieski

Czytnik linii papilarnych Tak

Podświetlana klawiatura, Białe podświetlenie klawiatury

Wydzielona klawiatura numeryczna

Wielodotykowy, intuicyjny touchpad

Możliwość zabezpieczenia linką (port Noble Wedge)

Szyfrowanie TPM

Dołączone akcesoria

Zasilacz

Zainstalowany system operacyjny

Microsoft Windows 10 Home PL (wersja 64-bitowa)

Dołączone oprogramowanie

Partycja recovery (opcja przywrócenia systemu z dysku)

Wysokość

22,5 mm

Szerokość

365 mm

Głębokość

249 mm

Waga

1,94 kg (z baterią)

Okres gwarancji 24 miesiące

- Niszczarka

Minimalne parametry:

Typ cięcia -ścinki

Stopień bezpieczeństwa DIN-66399 – P-5

Rozmiar cięcia w mm – 2x12

Ilość kartek niszczona jednorazowo A4 – Minimum 9

Niszczenie płyt CD/DVD – TAK

Pojemność kosza - Minimum 22 l

Cykl pracy w min. Minimum 10 on/45 off

Automatyczny START/STOP + funkcja cofania – TAK

Zabezpieczenie termiczne- TAK

Cięcie zszywek- TAK

Cięcie małych spinaczy – TAK

Cięcie kart plastikowych – TAK

Poziom hałasu  w dB – MAX 70

Gwarancja na całość urzadzenia – 2 lata

Gwarancja na noże tnące – 5 lat

  1. Do porozumiewania się z oferentami w sprawie przedmiotu zamówienia upoważniony jest:

Aleksander Oleszow,tel. 600294527

III. Termin wykonania zamówienia.

            30.10.2020r.

IV. Warunki zamówienia (wymagania zamawiającego) oraz kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:

1). Ofertę należy sporządzić w języku polskim ,w formie pisemnej ( na załączonym formularzu ofertowym)

2). Ocena ofert:

- przy wyborze oferty  kierować się będziemy kryteriami:

  1. a) najniższa cena - 100%

- za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta odpowiadająca warunkom zamówienia z najniższą ceną zaoferowaną przez Wykonawcę

- cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę obowiązuje przez cały okres obowiązywania umowy i nie będzie podlegała zmianie.

V. Tryb postępowania.

Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) właściwe dla zamówień o równowartości poniżej 30 000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 w/w ustawy.

VI. Opis sposobu obliczenia ceny oferty.

Cena oferty powinna być obliczona w złotych polskich z uwzględnieniem ewentualnych upustów, jakie oferent oferuje i należy ją określić w wysokości netto i brutto (z podatkiem od towarów i usług VAT). Kwota ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Tak wyliczoną cenę netto oraz cenę brutto (z podatkiem VAT) należy wykazać w „Formularzu oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszych Warunków zamówienia.

VII. Oferta powinna zawierać:

  • Wypełniony „Formularz oferty”.
  • Parafowany wzór umowy

VIII Miejsce oraz termin składania ofert (wybrać właściwe):

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Hajnówce, ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka w pokoju nr 19 (sekretariat) w terminie do dnia 15.10.2020r.  r. do godz. 10:00

 

IX. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.

Z oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszych Warunków zamówienia.

X. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:

 

Zamawiający nie dopuszcza  składania ofert częściowych.

XI. Załączniki do niniejszych warunków zamówienia stanowią:

 

  1. Druk „Formularz oferty” - zał. Nr 1 do WZ
  2. Wzór umowy – zał. nr 5 do regulaminu

 

Hajnówka, 7.10.2020r.

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Hajnowskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Starosta Hajnowski Andrzej Skiepko

Data wytworzenia: 2020-10-07

Wprowadzający: Katarzyna Miszczuk

Data modyfikacji: 2020-10-07

Opublikował: Katarzyna Miszczuk

Data publikacji: 2020-10-07