Zamówienie Nr OA.272.24.2023 z dnia 2023-03-08 - Wykonanie 3 miejsc parkingowych przed siedzibą Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce

Tytuł Wykonanie 3 miejsc parkingowych przed siedzibą Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce
Numer OA.272.24.2023
Data wydania 2023-03-08
Termin składania uwag do oferty 2023-03-22

Dostępny samorząd - granty. Logotypy

Dostępny samorząd - granty

OA.272.24.2023

Hajnówka, 08 marca 2023

 

Zamawiający: Powiat Hajnowski

Z siedzibą przy ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka

 

Zapytanie ofertowe

Zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 zł netto, zapraszam do złożenia oferty na realizację zamówienia:

I. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie 3 miejsc parkingowych przed siedzibą Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce, ul. Piłsudskiego 10 A, 17-200 Hajnówka.

 Zamówienie jest realizowane w ramach przedsięwzięcia grantowego: Likwidacja barier architektonicznych i informacyjno-komunikacyjnych w siedzibie Starostwa Powiatowego w Hajnówce i Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce oraz likwidacja barier informacyjno-komunikacyjnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Hajnówce i Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Hajnówce – jednostkach organizacyjnych Powiatu Hajnowskiego, z projektu PFRON „Dostępny samorząd – granty”, w ramach działania 2.18. Programu Operacyjnego Wiedza- Edukacja -Rozwój 2014-2020

Opis przedmiotu:

  1. Usytuowanie miejsc parkingowych – prostopadle do drogi przejazdu.
  2. Wykonane oznakowanie drogowe pionowe i drogowe poziome musi spełniać wymagania określone w załącznikach do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2019, poz. 2311 ze zm.).
  1. zakres usługi:
  • prace pomiarowe, roboty przygotowawcze i oznakowanie robót,
  • przygotowanie i dostarczenie materiałów,
  • oczyszczenie podłoża,
  • naniesienie powłoki znaków poziomych na nawierzchni parkingu (nawierzchnia – kostka brukowa),
  • ochrona świeżo malowanych znaków przed zniszczeniem przez pojazdy w czasie prowadzenia robót,
  • wykonanie oznakowania pionowego: znak informacyjny pionowy D-18a – 1 szt.,  umieszczony na bezpiecznej konstrukcji wsporczej, zgodnej z Polską Normą dotyczącą bezpieczeństwa konstrukcji wsporczych.
  • Pod znakiem D-18a należy umieścić tabliczkę T-29 (napis na tabliczce: 3x piktogram wózka inwalidzkiego),
  • W przypadku przeznaczenia stanowisk postojowych dla osób z niepełnosprawnością, na nawierzchni wewnątrz koperty należy umieścić symbol osoby niepełnosprawnej, zgodnie z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2019, poz. 2311 z zm.). Symbol, o którym mowa należy umieścić w tej części koperty o nawierzchni barwy niebieskiej.

4. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami oraz wiedzą techniczną.

5. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia wyłącznie przy wykorzystaniu materiałów o najwyższej jakości, potwierdzonej: certyfikatem, lub atestem, lub znakiem CE, lub odpowiednią normą PN-EN lub inną, jeśli zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem są one wymagane.

6. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić gotowość do odbioru przedmiotu umowy i uczestniczyć w odbiorze.

7. Za termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia rozumie się datę podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, w którym potwierdzi on zgodność wykonanych prac z opisem przedmiotu zamówienia.

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych

II. Warunki zamówienia:

  • Termin realizacji zamówienia : do 31 maja 2023 r.
  • Okres gwarancji : 12 miesięcy
  • Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku na:  

NABYWCA:  Powiat Hajnowski

ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka

NIP: 6030017563

ODBIORCA  Starostwo Powiatowe w Hajnówce

Ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, NIP: 5431825742,

po uprzednio podpisanym protokole zdawczo-odbiorczym, potwierdzającym zgodność wykonanych prac z opisem przedmiotu zamówienia.

III. Kryteria oceny ofert wraz z podaniem ich wag, oraz sposobu oceny:

Kryterium/ waga: cena – 100%

IV. W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi:

Katarzyna Miszczuk, tel. 85 682 47 68 e-mail: redakcja@powiat.hajnowka.pl

V. Tryb postępowania : ZAPYTANIE OFERTOWE

5.1.) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, pokój nr 19 lub przesłać pocztą za pomocą poczty elektronicznej na adres starostwo@powiat.hajnowka.pl, w terminie  do dnia 22 marca 2023 do godziny 12.00.

opatrzone napisem : „Zapytanie ofertowe na Wykonanie 3 miejsc parkingowych przed siedzibą Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce”

5.2.) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami prawa.

5.3.) Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania zgodnie z §6, ust. 1 pkt 3, lit. c „Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130000 zł netto”,

5.4.) Niespełnienie wymagań postępowania oraz brak wymaganych dokumentów spowoduje      odrzucenie oferty.

VI. Oferta musi zawierać następujące informacje i dokumenty :

6.1. Wypełniony „Formularz oferty”

6.2. Parafowany wzór umowy

VII. Wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze telefonicznie, emailem lub pisemnie w terminie 2 dni.

VIII. Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy w terminie 5 dni od daty otrzymania informacji o wyborze oferty.

IX. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wykonawcami, którzy złożą ofertę.

 

Sporz. Katarzyna Miszczuk

Wicestarosta Joanna Kojło

 

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Hajnowskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Wicestarosta Joanna Kojło

Data wytworzenia: 2023-03-08

Wprowadzający: Katarzyna Miszczuk

Data modyfikacji: 2023-03-08

Opublikował: Katarzyna Miszczuk

Data publikacji: 2023-03-08