Zamówienie Nr OA.272.32.2022 z dnia 2022-05-20 - Zapytanie ofertowe: audyt z zakresu „Oceny stanu zatrudnienia w powiązaniu z zakresem zadaniowym realizowanym w Starostwie Powiatowym w Hajnówce oraz realizacji zadań z zakresu przeciwdziałania bezrobociu i aktywizacji lokalnego rynku pracy.

Tytuł Zapytanie ofertowe: audyt z zakresu „Oceny stanu zatrudnienia w powiązaniu z zakresem zadaniowym realizowanym w Starostwie Powiatowym w Hajnówce oraz realizacji zadań z zakresu przeciwdziałania bezrobociu i aktywizacji lokalnego rynku pracy.
Numer OA.272.32.2022
Data wydania 2022-05-20
Termin składania uwag do oferty 2022-05-30

Znak: OA.272.32.2022

Hajnówka 20.05. 2022r.

Zamawiający:

Powiat Hajnowski, ul. A. Zina 1

7-200 Hajnówka

Zapytanie ofertowe

Zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 zł , zapraszam do złożenia oferty na realizację zamówienia:

I. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest audyt z zakresu „Oceny stanu zatrudnienia w powiązaniu z zakresem zadaniowym realizowanym w Starostwie Powiatowym w Hajnówce oraz realizacji zadań z zakresu przeciwdziałania bezrobociu i aktywizacji lokalnego rynku pracy.         

Usługa obejmuje:

  1. Ocenę stanu zatrudnienia w powiązaniu z zakresem zadaniowym realizowanym w Starostwie Powiatowym w Hajnówce w tym:
  • Wskazania możliwych do zastosowania ulepszeń w zakresie organizacji pracy w Starostwie Powiatowym w Hajnówce
  • Dokonanie szczegółowej ewidencji w zakresie struktury zatrudnienia w Starostwie Powiatowym pod kątemoraz analizy liczebności kadry pracowniczej z uwzględnieniem zakresu zadań przydzielanych poszczególnym pracownikom
  • Określenie optymalnej struktury zatrudnienia w Starostwie Powiatowym
  1. Realizację zadań z zakresu przeciwdziałania bezrobociu i aktywizacji lokalnego rynku pracy” w tym:
  • zasady udzielania pomocy bezrobotnym i poszukującym pracy w znalezieniu pracy 
  • organizowanie i finansowanie szkoleń osobom bezrobotnym i poszukującym pracy;
  • sposoby udzielania pomocy pracodawcom w pozyskiwaniu pracowników
  • rejestrowanie bezrobotnych i poszukujących pracy;
  • inicjowanie, organizowanie i finansowanie usług i instrumentów rynku pracy;
  • współpraca z gminami w zakresie upowszechniania ofert pracy
  • opracowanie i realizacja programu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy
  • pozyskiwanie i gospodarowanie środkami finansowymi na realizację zadań z zakresu aktywizacji lokalnego rynku pracy
  • kierowanie bezrobotnych do udziału w programach aktywizacyjnych
  • realizowanie projektów w zakresie promocji zatrudnienia, w tym przeciwdziałania bezrobociu, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej bezrobotnych współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Funduszu Pracy
  • opracowywanie badań, analiz i sprawozdań, w tym prowadzenie monitoringu zawodów deficytowych i nadwyżkowych

II. Warunki zamówienia:

  1. Termin realizacji zamówienia - do dnia 15 grudnia 2022r.
  2. Okres gwarancji: -
  3. Warunki płatności : faktura zostanie opłacona po przekazaniu sprawozdania  i podpisaniu protokołu odbioru sprawozdania z wykonania audytu.
  4. Inne wymagania:

Wymagania dotyczące Wykonawcy:

  • wykonawca ma obowiązek złożyć oświadczenie dotyczące posiadania wymaganych uprawnień przez Wykonawcę zgodnie z art. 286 ustawy o finansach publicznych - ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r, o finansach publicznych (Dz. U. t.j. z 2021, poz 305 ze zm.) - Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego
  • wykonawca ma złożyć oświadczenie o przeprowadzeniu co najmniej dwóch audytów w jesdnostkach samorzadu terytorialnego, - Załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego

III. Kryteria oceny ofert wraz z podaniem ich wag, oraz sposobu oceny:

Ocena ofert:

  • przy wyborze oferty  kierować się będziemy kryteriami:
  1. a) najniższa cena - 100%
  • za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta odpowiadająca warunkom zamówienia z najniższą ceną zaoferowaną przez Wykonawcę
  • cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę obowiązuje przez cały okres obowiązywania umowy i nie będzie podlegała zmianie.
  • cena oferty powinna być obliczona w złotych polskich z uwzględnieniem ewentualnych upustów, jakie oferent oferuje i należy ją określić w wysokości netto i brutto (z podatkiem od towarów i usług VAT). Kwota ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Tak wyliczoną cenę netto oraz cenę brutto (z podatkiem VAT) należy wykazać w „Formularzu oferty”
  • po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Starosta Hajnowski zastrzega sobie prawo przeprowadzenia rozmowy z oferentem – celem określenia szczegółowego tematu zadania audytowego.
  • Wybór oferty nastąpi w terminie 5 dni od daty upływu terminu składania ofert.
  • O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów, którzy uczestniczyli w postępowaniu.

IV. W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi: Włodzimierz Pietruczuk ,tel. 606762902

V. Tryb postępowania

1) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Hajnówce ,pokój Nr 19 (I piętro) lub przesłać pocztą za pomocą poczty elektronicznej na adres: sekretariat@powiat.hajnowka.pl w terminie  do dnia 30.05. 2021r.  do godz. 10:00  opatrzone napisem : Zapytanie ofertowe pn: Ocena stanu zatrudnienia w powiązaniu z zakresem zadaniowym realizowanym w Starostwie Powiatowym w Hajnówce oraz realizacja zadań z zakresu przeciwdziałania bezrobociu i aktywizacji lokalnego rynku pracy”.

2) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami prawa.

3) Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

4) Nie spełnienie wymagań postępowania oraz brak wymaganych dokumentów spowoduje      odrzucenie oferty.

5)  Oferta musi zawierać następujące informacje i dokumenty :

  1. Formularz oferty
  2. Parafowany wzór umowy

6) Sposób porozumienia się z Wykonawcami: telefonicznie oraz komunikacja elektroniczna w wykorzystaniem poczty elektronicznej na e-mail: wpietruczuk@powiat.hajnowka.pl

7) Wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze telefonicznie, e-mailem lub pisemnie .

8) Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy w terminie 5 dni od daty otrzymania informacji o wyborze oferty.

9) Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wykonawcami, którzy złożą ofertę.

Starosta Hajnowski Andrzej Skiepko

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Hajnowskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Starosta Hajnowski Andrzej Skiepko

Data wytworzenia: 2022-05-20

Wprowadzający: Katarzyna Miszczuk

Data modyfikacji: 2022-05-20

Opublikował: Katarzyna Miszczuk

Data publikacji: 2022-05-20