Zamówienie Nr OA.272.43.2022r z dnia 2022-09-27 - Zakup i dostawa niszczarki do Wydzialu OA

Tytuł Zakup i dostawa niszczarki do Wydzialu OA
Numer OA.272.43.2022r
Data wydania 2022-09-27
Termin składania uwag do oferty 2022-10-05

      Zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 zł netto, zapraszam do złożenia oferty na realizację zamówienia:

I. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:

Zakup i dostawa niszczarki do Wydzialu OA

Opis i warunki udziału w postępowaniu.

I   ZAKUP I DOSTAWA  NISZCZARKI DO Wydziału OA

  • wielkość ścinka: 4 x 20 mm
  • ilość niszczonych kartek (A4/ 80 g): 14
  • poziom bezpieczeństwa DIN 32757: 3
  • poziom bezpieczeństwa DIN 66399: P-4/ O-1/ T-4/ E-3/ F-1
  • niszczy: karty plastikowe, płyty CD, zszywki, spinacze
  • wymiary: 600 x 322 x 372 mm
  • automatyczny start/stop z autoreversem
  • osobna szczelina do niszczenia płyt CD i kart plastikowych
  • dioda LED informująca o otwartych drzwiczkach lub przepełnieniu kosza
  • zabezpieczenie silnika przed przegrzaniem
  • cichy silnik przystosowany do pracy ciągłej do 12 minut
  • optyczny wskaźnik napełnienia kosza
  • obudowa na kółkach
  • pojemność kosza 30 l
  • gwarancja – 12 miesięcy
  1. Warunki zamówienia:

1)Termin realizacji zamówienia : 20 dni od daty podpisania umowy

2) Okres gwarancji : niszczarki - 12 miesięcy

3) Warunki płatności : 14 dni po wystawieniu faktury

4) Inne wymagania : (określić jakie)……………………………………...………………………….

  1. Kryteria oceny ofert wraz z podaniem ich wag, oraz sposobu oceny:

100 % cena

  1. W imieniu Zamawiającego postępowanie prowadzi:

Włodzimierz Pietruczuk tel. 856823047, 606762902 , e-mail:wpietruczuk@powiat.hajnowka.pl

     (imię i nazwisko pracownika)

5.Tryb postępowania : ZAPYTANIE OFERTOWE

1) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Hajnówce, ul. A.Zina 1, 17-200 Hajnówka lub przesłać pocztą za pomocą poczty elektronicznej wpietruczuk@powiat.hajnowka.pl w terminie  do dnia 5 października  2022r.  do godz. 10.00 opatrzone napisem: „ Zapytanie ofertowe na „Zakup i dostawa niszczarki do Wydziału OA.”

2) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami prawa.

3) Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

4)Nie spełnienie wymagań postępowania oraz brak wymaganych dokumentów spowoduje      odrzucenie oferty.

5)  Sposób porozumienia się z Wykonawcami telefonicznie – 856823047; 606762902 bądź elektronicznie e-mail: wpietruczuk@powiat.hajnowka.pl

6) Wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze telefonicznie, emailem lub pisemnie w terminie 5 dni od otwarcia ofert.

7) Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy w terminie 5 dni  dnia od daty otrzymania informacji o wyborze oferty.

8) Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wykonawcami, którzy złożą ofertę.

 

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Hajnowskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Starosta Hajnowski Andrzej Skiepko

Data wytworzenia: 2022-09-28

Wprowadzający: Katarzyna Miszczuk

Data modyfikacji: 2022-09-28

Opublikował: Katarzyna Miszczuk

Data publikacji: 2022-09-28