Zamówienie Nr OA.272.58.2021 z dnia 2021-12-10 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Hajnówce w 2022 r.

Tytuł Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Hajnówce w 2022 r.
Numer OA.272.58.2021
Data wydania 2021-12-10
Termin składania uwag do oferty 2021-12-17

Hajnówka, dnia  10.12.2021 r.

Numer sprawy: OA.272.58.2021

Firmy produkujące tablice rejestracyjne

Zapytanie ofertowe

Zgodnie z Regulaminem udzielenia zamówień publicznych o wartości poniżej

  130 000,00  zł netto, zapraszam do złożenia oferty na realizację zamówienia:

  1. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:

1) Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Hajnówce w 2022   roku w ilościach:

  • Tablice zwyczajne, tymczasowe, zabytkowe i indywidualne, samochodowe – 2600 kpl.
  • Tablice zwyczajne do przyczep – 200 szt.
  • Tablice zwyczajne, tymczasowe, zabytkowe i indywidualne motocyklowe – 200 szt
  • Tablice zwyczajne do ciągników rolniczych – 180 szt.
  • Tablice zwyczajne i tymczasowe motorowerowe – 150 szt.               

Oferowane tablice rejestracyjne winne spełniać warunki techniczne określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz.2355 ze zm.).

2) Odbiór na własny koszt w siedzibie Starostwa Powiatowego w Hajnówce wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych oraz dokonania ich zniszczenia i zagospodarowania zgodnie z przepisami o odpadach.

2.Warunki zamówienia:

1) Termin realizacji zamówienia: 01.01.2022r.  do 31.12.2022r.

2)  okres gwarancji: 3 lata

3)  warunki płatności : przelewem na wskazany przez wykonawcę rachunek bankowy, w ciągu do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT

  1. Kryteria wyboru oferty:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: najniższa oferowana cena brutto.

  1. W imieniu zamawiającego postępowanie prowadzi:

Wiesław Tichoniuk, tel. 856824615, e-mail: komunikacja@powiat.hajnowka.pl

  1. Tryb postępowania; ZAPYTANIE OFERTOWE

1) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Hajnówce pok. 19 lub wysłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Hajnówce, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka w terminie do dnia 17 grudnia 2021 r. do godz 12.00 .

opatrzone napisem: „ Zapytanie ofertowe na wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych oraz ich odbiór w przypadku wycofania z użytku”.

2)Oferta winna być podpisana przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami prawa.

3) Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

4) Nie spełnienie wymagań postępowania oraz brak wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.

5)  Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy w terminie  7 dni o daty jej wyboru.

  1. W załączeniu przesyłam warunki zamówienia.

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Hajnowskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Starosta Hajnowski Andrzej Skiepko

Data wytworzenia: 2021-12-10

Wprowadzający: Katarzyna Miszczuk

Data modyfikacji: 2021-12-10

Opublikował: Katarzyna Miszczuk

Data publikacji: 2021-12-10